Zmiany w składzie Zarządu Skoda Auto Polska

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • PIETRO1973
    Ambiente
    • 2008
    • 240

    Zmiany w składzie Zarządu Skoda Auto Polska

    Zamieszczone przez MiKruS
    MEGA LOL!
    Szefie! Kpisz czy o drogę pytasz?
    Cos sie nie zgadza z Twoja wizja swiata ? No przykro mi z tego powodu.

    Zamieszczone przez MiKruS
    Ja nie będę pisał o materiałach z prywatnej kolekcji tylko powołam się na sprawdzalne fakty, dostępne w tym ten no - w internacie tym...
    Prywatna kolekcja uniwerku w Dublinie (UCD sie to nazywa), sadze, ze mozna to obejrzec na miejscu. Sadze, ze moze to rowniez byc dostepne w Polsce w bibliotekach uniwerkow itp., trzeba tylko sie przejsc.

    Zamieszczone przez MiKruS
    Dane katalogowe przyspieszeń to nie są żadne pomiary trwające całymi dniami, gdzie wyciąga się najlepszy czas przez zawodowego kierowcę (po prostu LOL), tylko metody są najróżniejsze.

    Generalnie jedną z popularniejszych jest po prostu przeliczenie wzoru matematycznego...
    Bierze się wagę auta z kierowcą, liczy moc silnika, koryguje o zmienne (typu gear ratio - nie zawsze, odejmuje się straty na klimę, alternator, itd.) i wychodzi czas przyspieszenia do setki... :lol:
    Przeczytales fragment p.t. - skad wzieto dane do zakonczenia testu ? Hint-> symulacja komputerowa. Potem to sprawdzono na torze, o ile sie rozminieto z praktyka. To ze w Twojej wizji swiata nie ma miejsca na testy drogowe to juz nie moja wina.

    Zamieszczone przez MiKruS
    Oczywiście nie ma co ukrywać - testy na torze firmy też robią. Często też jednak odbywa się to tak, ze symuluje się obciążenie np. równoznaczne dwóm osobom i walizce na pokładzie.
    Generalnie nie ma zadnej ogólnoprzyjętej normy DIN na ten pomiar... :lol:
    A jednak, ktos jednak robi na torze... No popatrz. To moze sie jednak zdecydujesz, wzor matematyczny czy wzor+test ? Bo widzisz, ja widzialem opcje wzor+test, a jezeli sa firmy, ktore ograniczaja sie jedynie do wzoru to trudno. Normy nie ma - zgadza sie, na filmie mierzono z obciazeniem (+ pasazer + 50% paliwa). Ma to swoj cel.

    Zamieszczone przez MiKruS
    Do tego dochodzi jeszcze pewien marketing firm, ktore "pozyconują" dane silniki.
    Np. TDI 170ka nie może miec czasu nawet zblizonego do 2.0 TSI, bo mialoby to wplyw na proporcje sprzedaży.
    Zasadniczo lepiej jest sprzedac drozszy samochod niz tanszy.

    Zamieszczone przez MiKruS
    Osłabiasz mnie myśląc, że w danych katalogowych podaje się najlepszy możliwy czas uzyskany przez zawodowego kierowcę… :lol:
    Napisalem gdzies, ze najlepszy ? O ile mnie pamiec nie myli to wzieto wszystkie czasy pod uwage (zapewne ten z modelu teoretycznego rowniez, tego juz nie wiem, na koniec byla tabela z roznicami i srednia).

    Zamieszczone przez MiKruS
    Jedna z brytyjskich gazet robiła test Audi A3 170 TDI PPD z DPF. Katalogowy czas przyspieszenia dla tego Audi wynosi 8,2 sek. W teście wyszło im 7,1. Co prawda do 60 mil, a nie 62 mil, ale dodaj sobie nawet te pół sekundy jeśli chcesz i sam widzisz jak to się ma do danych katalogowych.
    O widzisz, to jest jakis argument, a nie napinanie sie i tylko "ja i moj Gtech". Pamietasz moze co to za gazeta ? Znajde sobie i chetnie poczytam.

    Zamieszczone przez MiKruS
    Zaczynasz pisać kompletne bzdury. Nigdzie nic takiego nie napisałem.
    Uczepiłeś się tego, bo Ci po prostu wygodnie i łatwo na tej podstawie podważyć to co piszę. Wszystkie inne argumenty pomijasz milczeniem.
    Jakie ? Ze porownales do kogos innego ? Na oko, a moze miarke rozciagneliscie od samochodu do samochodu ? Dopiero w tym poscie chwalisz sie wynikami z zawodow i piszesz o wynikach z prasy - dopiero teraz, przedtem niestety nie podales nic innego poza g-techem i "lepiej chodzi niz...".

    Zamieszczone przez MiKruS
    Tak jak napisałem wcześniej – zrobilem, to żeby zastosować Twoją metodę.
    Innymi słowy zniżyłem się tym samym do Twoejgo poziomu.

    Bardzo się ciesze, że uznajesz to za żałosne, bo jestem dokładnie tego samego zdania.


    Na koniec mam prośbę – żyj sobie w przekonaniu, ze Octavia RS TDI nie ma czasu lepszego niż katalogowy, ale przestań już proszę udowadniać, ze ja się mylę, bo nic o tym nie wiesz.
    A do tego zaczynasz co raz bardziej przekręcać to co piszę i pomijać to co Ci nie pasuje do teorii.

    Innymi słowy – zejdź już ze mnie… to prośba – jeszcze prośba.
    Sam zanizasz ten poziom od poczatku. Probowales roznych trikow, od pierwszego postu, w ktorym zapytalem o metode pomiaru, jedziesz barokowym stylem liczac na to, ze iloscia podanych sekund i "doswiadczeniem" cos tu zyskasz. Teraz znowu oczywiscie to tylko Ty mozesz miec jakiekolwiek doswiadczenia. Sam wjezdzasz na mnie, a placzesz jak ja robie cos podobnego. Ja pisze od poczatku o metodzie pomiarowej i sprzecie jako raczej malo godnym zaufania, Ty odbierasz to strasznie personalnie.
    przed Virusem
    to wina ROGALA
    http://www.bitvisitor.com/?ref=1E884...CkvxK4XMRf7JiA
  • shado
    RS
    S_OCP Member
    • 2007
    • 5315
    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

    #2
    Zmiany w składzie Zarządu Skoda Auto Polska

    W marcu br. nastąpiła druga zmiana w składzie Zarządu Skoda Auto Polska SA w tym roku. Miejsce dotychczasowego członka Zarządu Stanislava Chromca, który zakończył dwuletnią kadencję jako reprezentant ©koda Auto a.s. we władzach polskiego importera zajął Frank Titze.

    Wcześniej, w połowie stycznia Łukasz Zadworny, obecnie Członek Zarządu Spółki zastąpił Leszka Płonkę dotychczasowego Prezesa Zarządu.

    Chciałbym w pełni wykorzystać swą wiedzę i doświadczenie, aby marka ©koda była synonimem trafnego i mądrego wyboru - mówi Frank Titze, nowy Członek Zarządu SKODA AUTO POLSKA S.A. - Taki wizerunek wymaga solidnej pracy i pełnej determinacji na każdym szczeblu organizacji.

    W 1996 roku Frank Titze ukończył Uniwersytet we Frankfurcie specjalizując się w zakresie finansów przedsiębiorstw, by przez całe swoje życie zawodowe pracować w Dziale Controllingu koncernu ©koda. Jego kariera zawodowa rozpoczęła się w ©koda Auto Deutschland Hmbh w roku 1997. W latach 2000-2007 był Dyrektorem Działu Controllingu w spółce niemieckiego importera - ©koda w Niemczech osiągnęła olbrzymi sukces dynamicznie zwiększając sprzedaż nowych samochodów z poziomu 25 tys. do 115 tys. sztuk rocznie - mówi Frank Titze dodając, że bardzo ceni sobie ten okres w jego karierze zawodowej. - Kształtowanie polityki finansowej w stosunku do producenta, sieci dealerskiej oraz niemieckich konsumentów było dla nas wszystkich dużym wyzwaniem.

    Frank Titze ma 35 lat, jest obywatelem Niemiec, a prywatnie jest zapalonym kolarzem.

    źródło: http://www.skoda-auto.pl/wiadomosci/wiadomosc.htm?1324
    BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

    SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

    Komentarz

    Pracuję...